CTK CT-CM08 CaiMat 8 mata wyciszająca filc akustyczny
search
  • CTK CT-CM08 CaiMat 8 mata wyciszająca filc akustyczny
  • CTK CT-CM08 CaiMat 8 mata wyciszająca filc akustyczny
  • CTK CT-CM08 CaiMat 8 mata wyciszająca filc akustyczny
  • CTK CT-CM08 CaiMat 8 mata wyciszająca filc akustyczny
  • CTK CT-CM08 CaiMat 8 mata wyciszająca filc akustyczny
  • CTK CT-CM08 CaiMat 8 mata wyciszająca filc akustyczny

CTK CT-CM08 CaiMat 8 mata wyciszająca filc akustyczny

14,99 zł
Brutto

CTK CT-CM08 CaiMat 8 mata wyciszająca filc akustyczny

Ilość
Dostępny na magazynie

  Masz pytania? Zapytaj o produkt

694122592

 

Wysyłka od 14,99zł

 

Prawo zwrotu aż do 30 dni

CTK CT-CM08 CaiMat 8 mata wyciszająca filc akustyczny

PODSTAWOWE PARAMETRY:

  • samoprzylepna, bardzo elastyczna i miękka mata wyciszająca (filc akustyczny) o dużej zdolności pochłaniania hałasu w szerokim zakresie częstotliwości oraz o dobrych właściwościach izolujących temperaturę
  • grubość:  8,0 mm  
  • materiał bazowy:  prasowana naturalna włóknina
  • gęstość:  650 g/m2 
  • wymiary arkusza:  500x400 mm
  • powierzchnia arkusza:  0,20 m2
  • waga arkusza:  0,16 kg  (0,80 kg/m2) 
  • ilość arkuszy w opakowaniu zbiorczym:  20 szt. / 4,00 m2  
  • zalecana temperatura montażu:  +10ºC do +30ºC
  • zakres temperatury stosowania i eksploatacji:  -40ºC do +90ºC
  • produkt nietoksyczny, bezwonny, nie powoduje reakcji alergicznych, może być stosowany w motoryzacji i w pomieszczeniach zamkniętych
  • wyprodukowano w Ukrainie przez CTK Ltd. zgodnie ze standardami zarządzania jakością ISO 9001:2008, SIC.02.040.1344      
  • zastosowanie w samochodzie:  w suchych miejscach wewnątrz kabiny za wykładzinami i elementy tapicerki - np. podłoga, tunel środkowy, ściana grodziowa komory silnika, deska rozdzielcza, dach, boczki drzwiowe, nadkola wewnętrzne oraz boki i klapa bagażnika - jako druga lub trzecia warstwa na elementach nadwozia i tapicerki 
  • cena za 1 arkusz o wymiarach 50x40cm  (0,20 m2)

 

 

JAK SKUTECZNIE WYCISZYĆ SAMOCHÓD ?
Najwyższy poziom wyciszenia wnętrza kabiny pojazdu można osiągnąć jedynie poprzez kompleksowe wygłuszenie (wytłumienie oraz akustyczne odizolowanie i wyciszenie) wszystkich kluczowych elementów nadwozia i wnętrza, montując na te elementy warstwowo (w miarę możliwości i dostępnego miejsca) trzy różne rodzaje najbardziej skutecznych materiałów najwyższej klasy, gdzie każdy z nich posiada inne właściwości akustyczne, działa w innym zakresie częstotliwości i spełnia inną rolę. Są nimi:

  • warstwa 1 - wysoko efektywne materiały antywibracyjne tłumiące drgania i rezonanse elementów nadwozia oraz dodatkowo izolujące wnętrze od zewnętrznego hałasu, którymi są wysokiej jakości maty na bazie butylu, aluminium i polimerów o możliwie najwyższej wartości współczynnika MLF (np. maty tłumiące CTK Dominator, CTK Premium, CTK Standard Professional),
  • warstwa 2 - piankowe izolacje-bariery dźwiękowe o strukturze zamkniętych komórek, blokujące przedostawanie się hałasu drogowego do wnętrza kabiny oraz dodatkowo termicznie izolujące wnętrze przed nadmiernym nagrzewaniem i szybkim wychładzaniem (np. pianki kauczukowe CTK Elastic, CTK Elastic F, pianki polietylenowe CTK TempoFix), 
  • warstwa 2 / 3 - miękkie, porowate materiały pochłaniające dźwięk o strukturze otwartych i/lub częściowo zamkniętych komórek, które oprócz właściwości dźwiękochłonnych, pełną jednocześnie rolę przekładek amortyzujących i tłumiących rezonanse plastikowych elementów tapicerki oraz redukują trzeszczenie i skrzypienie tych elementów (np. poliuretanowe pianki dźwiękochłonne CTK SilenceFix, CTK WaveFix, maty wyciszające na bazie włókniny CTK CaiMat). Dla najlepszego efektu podczas wyciszania hałasu drogowego zaleca się także montaż membrany akustycznej CTK Block Pro, jako ostatniej trzeciej warstwy na dolnych poziomych elementach karoserii.
CTK
CT-CM08
10 Przedmioty
Komentarze (0)